Skocz do zawartości

Macley

Użytkownicy
  • Ilość treści

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Macley

  • Ranga
    XXF
  1. Dzięki bardzo za wsparcie, dzięki informacji o baby bottom zalazłem dużo informacji o innych przyczynach i wydaje mi sie ze stalówka ma dość duży flex i podczas naciśnięcia zaczyna za bardzo odsuwać się od spływaka z . Trochę powyginałęm i jest lepiej, ale pewnie nie na długo - może stabilizacja stalówki przy obręczy jest za słaba. ale niezależnie od tego naprawdę dzięki za wsparcie
  2. Serdecznie witam wszystkich forumowiczów jestem nowy na forum także kilka słow o sobie Pisze piórami od wielu lat, ale w ostatnim czasie coraz mniej ze względu na cyfryzacje, więc często ogranicza się to do postawienia parafki lub podpisu itp Ostatnie zakupiłem kolejnego juz pelikana M205 z stalówka B ponieważ lubię gruba kreskę 😁 I tu pojawił sie problem - pióro pisze super ale ma problem ze startem co przy podpisie jest mocno irytujące Ciagła kreska zawijasy i inne bazgroły jak zacznie pisac się super, ale gorzej przy stawianiu pojedynczych kresek zdarza się, ze pióro robi sie suche i nie zaciga atrametu po poczekaniu chwili i zwolnieniu pisania znowu jest ok. stalówka jest dosc miękka tak jakby z flexem Podbny problem mam z mojm Lamy Nie mam tego problemu z M205 z F, podobnie fajnie pisza Watermanny Przemywalem pióro, zmieniłem atramenty - Pelikan, Watermann, nie prónowalek jeszcze parkera quink ale juz mam i czekam na R& K Verdigris zgodnie z opinia z forum Czy mysłicie że atrament mam tutaj wpływ czy jest to problem stalówki? Jesli stalówki to zamowiłek jeszcze M i sprawdze czy grubosć lini bedzie ok Czy możecie polecic jakies konretne sprawdzone modele z końcowka B z szybkim startem? Pozdrawiam Serdecznie
×
×
  • Utwórz nowe...