Jump to content
  • Announcements

    • ArielN

      Wybieramy pióro PWF   09/06/2017

      Rozpoczęliśmy głosowanie, w którym wybierzemy pióro forumowe PWF:  

Nikaa

Użytkownicy
  • Content count

    805
  • Joined

  • Last visited

About Nikaa

  • Rank
    M

Profile Information

  • Płeć
    Female
  • Skąd jesteś?
    w-wa
  • Zainteresowania
    film

Recent Profile Visitors

452 profile views
  1. Kolor fajny, ale bardzo nie podoba mi się nowa cena
  2. Poussiere de Lune - J. Herbin

    Właśnie odebrałam z poczty przesyłkę z próbką tego atramentu. Po szybkim teście maczanką, od razu zalałam nim Rembrandta. Pierwsze wrażenie - bardzo fajny odcień. Dobrze nasycony. Biorę się za testowanie
  3. Lamy AION - nowy model

    Pozwolę sobie zacytować Maćka z Pioroteki (i z FOPU), który miał już Aion w rękach: Waga 33gŚrednica korpusu 13mmdługość pióra ze skuwką 14,3mmdługość bez skuwki 13,7cmDługość ze skuwką z tyłu 16,2cmNowa stalówka.Zdejmowana jak w innych modelach
  4. Zapowiedź: Lamy Studio Racing Green

    Zamówiłam, ale jeszcze nie dostępne (u HolendróW). Ciekawość zwyciężyła. Przyjdzie to się wypowiem
  5. Zapowiedź: Lamy Studio Racing Green

    Chole**, zielone. Może być całkiem całkiem... Tak jak Lamy nie lubiłam, ale ze względu na design, to jednak lubię nimi pisać. Safari dla mnie trochę za lekkie, i ta sekcja, choć jako wół roboczy idealnie się sprawdza ostatnio. A ja właśnie zamówiłam Aion... No ale do 2018 jeszcze trochę czasu
  6. Przewodnik: kalendarze Midori Pouch Diary na 2018 r.

    Myślałam o notesie z Passporta np (Midori Travelers)
  7. Przewodnik: kalendarze Midori Pouch Diary na 2018 r.

    Dzięki za info! W recenzji napisaliście, że kalendarz się samoistnie nie zamyka (co mnie w travelersach irytuje). Naprawdę jestem mocno zainteresowana ale najpierw muszę zobaczyć na żywo Nie ma szans by wersja Slim pomieściła jeszcze jakiś notes? Czy to rozmiar taki jak travelers passport?
  8. Przewodnik: kalendarze Midori Pouch Diary na 2018 r.

    To akurat fajne. Dokładnie taki układ kalendarza lubię jak w wersji Slim. A jaki będzie koszt samego wkładu kalendarzowego potem?
  9. Ubieram się na czarno (lub pisze czarnymi piórami...) bo jestem z Nocnej Straży? dzięki @Pan_Q. Niecierpliwie wyczekuje Huba. Ta kolorowa Włoszka to Delta czy Marlen?
  10. @Pan_Q. Fakt, kolor fajny. Chyba wersja Targaryen najsłabiej wypada (a moim zdaniem największy miała potencjał). (Uwaga spoiler(?)...) Z trzech pozostałych dwójka jest w porządku, więc niech Ci będzie ten Lannister Ale kto wie, kto wie Sama przez chwilę się zastanawiałam, ale jak zobaczyłam zdjęcia pióra a nie wymuskane foty z zapowiedzi to odpuściłam. Trochę się rozczarowałam, rozumiem że wzór na korpusie będzie raczej printem ale wolałabym żeby klips nie był taki płaski i w sumie cena wyśrubowana... (Wiadomo, na GoT się zarabia...) Dlatego ciekawa jestem jak się prezentuje na żywo. A Ty będziesz może na HUBIE w W-wie? 😎 A gdzie kupiłeś? PS. To 'czarne' też fajne
  11. @Pan_Q GoT rozumiem, ale że Lannister? To już nie bardzo Zadowolony z pióra? @Pimps świetny zestaw, świetna fota!
  12. Wasze ulubione atramenty Diamine

    SAFARI (kolor i właściwości) OXFORD BLUE (kolor, ale właściwości mniej, słabszy przepływ - suchszy)
  13. Pilot Capless

    Jeśli ktoś ciekawy co z tymi stubami w Capless, to dowiedziałam się od jednego sprzedawcy tyle, że stubowe stalówki dostępne były w modelach na rynek japoński i amerykański.
×