Skocz do zawartości

INAHON Sp. z o.o.

Użytkownicy
  • Ilość treści

    1313
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Skąd jesteś?
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Fotografia, Modelarstwo, Astronomia, Motoryzacja...itp...

Ostatnio na profilu byli

3632 wyświetleń profilu

INAHON Sp. z o.o.'s Achievements

B

B (5/6)

  1. Czy ja wiem, czy takie znowu podobne... Po lewej Balance, po prawej Pencco...
  2. E tam! Zbrodnia to była, jak klient przyniósł do serwisu pióro (Legacy), które próbował zreperować mocząc je w rozpuszczalniku...
  3. W ofercie Aurory, która produkuje przecież znakomity atrament, nadal są tylko dwa podstawowe kolory...
  4. Zgadza się. Jest to światowy rebranding obejmujący nie tylko same logo, lecz i całą dotychczasową strategię firmy. Barwy marki Cross to od września czerń i tzw. kolor "golden-yellow". Strategia długofalowa to znaczące miejsce w segmencie luksusowym dla marki Cross i odpowiednio w segmencie wyrobów premium/standard dla marki Sheaffer. Tu trochę więcej o całej strategii oraz czterej amerykańscy celebryci/talenty promujący markę Cross: http://www.cross.com/x
  5. Dać informację o nowym modelu pióra, zakończyć dyskusją o jakimś ruskim zegarku wykonanym ze złomu tytanowego z okolic Bajkonuru... :headsmack:
  6. Zgadza się, to są małe i mało znaczące firmy na rynku. One mogą mieć jeszcze wzrosty, bo ich produkty nie są wszędzie dostępne. Taki Cross zatrudnia 900 osób, nie mówiąc już o firmie Sheaffer, której przecież jest właścicielem. Z drugiej strony pióra wieczne i długopisy kupuje się również na prezenty, a ich walory piśmienne schodzą wtedy na drugi plan...
  7. Gdybyś był na ostatnim forum Izby Przedsiębiorców Branży Biurowej, to zrozumiałbyś...wszystkie wskaźniki w branży idą w dół. Ludzie coraz mniej piszą, coraz mniej zużywają papieru, coraz mniej kupują skoroszytów. Wystarczy popatrzeć, jak wyglądało kiedyś biurko w przeciętnej firmie, a jak wygląda teraz...wszystko pochłania świat cyfrowy, takie czasy. A dzisiejsza młodzież, to już w ogóle...niedługo ledwo będzie umiała się podpisać. Tylko telefony, tablety i aplikacje...
  8. Prośba zbyt ogólna Robercie. Sprecyzuj. Pierwszy z brzegu przykład: naprawdę myślisz, że w PL najpopularniejszym atramentem jest Moss Green? Albo system napełniania piston-filler?
  9. Prawda jest taka, że ani to forum ani ta ankieta (chociaż ciekawa pod względem konstrukcji pytań) nie odzwierciedla rynku polskiego, nie mówiąc już o rynku globalnym. To tylko preferencje bardzo wąskiej grupy, której wybory nie mają wiele wspólnego z grupą globalną, która to jedynie jest brana pod uwagę przez światowych producentów. Jesteście tym jądrem jądra, ale liczy się białko, nie żółtko...
  10. W takim razie zabiorę ze sobą na FPD kilka piór Peerless, aby każdy mógł się przekonać, jak ciekawe i doskonale wykonane jest to pióro...
  11. Tak myślałem: pióro jak i sama jego historia mogą zbudzić mieszane uczucia i sprowadzić dyskusję na boczne tory. Niemniej cieszę się ze wszystkich opinii, bo przecież od tego jest forum, żebyśmy wspólnie tu dyskutowali i wyrażali swoje opinie...
×
×
  • Utwórz nowe...