Skocz do zawartości

Pióro z złotą stalówką do około 500zł


Polecane posty

Ale wymyślacie.

A tu, to pies?

http://www.piorawieczneforum.pl/index.php?/topic/9669-kilka-pi%C3%B3r-na-sprzeda%C5%BC-montblanc-pelikan-pilot-diplomat/#entry151595

Albo Pilot, albo Montblanc - w zasięgu ręki.

Ja na miejscu @poszukiwacza złota brałbym zielonego Montblanca.

Nie wywalał bym kasy na "nowe" pióro, skoro są w takim stanie do wzięcia używane.

zdrówka

Edytowano przez konis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wymyślacie.

A tu, to pies?

http://www.piorawieczneforum.pl/index.php?/topic/9669-kilka-pi%C3%B3r-na-sprzeda%C5%BC-montblanc-pelikan-pilot-diplomat/#entry151595

Albo Pilot, albo Montblanc - w zasięgu ręki.

Ja na miejscu @poszukiwacza złota brałbym zielonego Montblanca.

Nie wywalał bym kasy na "nowe" pióro, skoro są w takim stanie do wzięcia używane.

zdrówka

Dziękuje serdecznie za odpowiedź i poradę.(Z góry mówię w temacie piór jestem zielony niczym to pióro Montblanc) Tylko mam jeszcze 2 pytanka. Po pierwsze słyszałem kiedyś że stalówką powinna pisać tylko jedna osoba bo stalówka się  dopasowuje do użytkownika a gdy pisze nią inna osoba to się niszczy czy jest to mit czy fakt? Nie chciałbym być uznanym za osobę która wybrzydza  ale boję wyróżniać za pomocą takiego  zielonego pióra. Wiem że w ogłoszeniu są inne pióra ale od zawsze marzyłem o piórze Montblanc do tej pory nie wiedząc że można je dostać za taką cenę. Drugie pytanie   ile mniej trzeba by czekać na  jakieś mniej wyróżniające się pióro Montblanc np. w kolorze czarnym?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teorię, że piórem może pisać tylko jedna osoba można między bajki włożyć.

Stalówki mają irydowe końcówki i aby zmienił się ich kształt, to trzeba by było pisać na papierze  ściernym.

Na normalnym papierze nie ma na to szans.

Jak chcesz czarnego Montblanca, to odbierz PW.

zdrówka

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach