Skocz do zawartości

Dobry, tani chińczyk


Tunkx

Polecane posty

Nie daj się przekonać, ze chińskie pióro jest nic nie warte :)

Tanie i dobre pióro to Hero 359 - pakowane w blister z trzema stalówkami - EF,F,M. Kolory różne, różniste.

Podobnie Jinhao 599- metalowe mają stalówki F-ki, plastykowe M.  Podobnie X750, 450, 250 czy 159.

Fajne są różnego typu Baoery. Posiadam 801, 508, 388, 79. Nie mogę powiedzieć złego słowa na nie. Zawsze gotowe do pisania, nie przerywają.

Za maksymalnie 10$ można kupić bardzo fajne pióro.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Nie znam się na piórach, ale od prawie 30 lat używam 2 'chińczyków' ze stalówkami  Iridium Point Germany (jedno F a drugie M), które dostałam w zestawach prezentowych. Jescze nigdy mnie nie zawiodły, a prawie codziennie ich używam. Startują od razu, nie przerywają, piszą gładko, itd. Jak na razie nie zardzewiały:)) Używam ich na przemian z dwoma Pilotami....i szczerze mówiąc pod żadnym względem im nie ustępują...a może nawet lepiej w  ręce leżą, bo oba Piloty są nieco za lekkie.  Idąc tym tropem polecam piórko, które niedawno kupiłam za 17,5zł (widzę, że jeszcze są na aukcji-wiadomogdzie), noname. Na aukcji opisane jest jako pióro cienko piszące, metalowo-akrylowe, model-4. Stalówka Iridium Point Germany, pisze jak F, nie skrobie po papierze. Używam zaledwie od kilku tygodni, ale już mi się bardzo podoba jako piórko 'na codzień', do notatek. Od tego samego sprzedającego kupiłam również inne z taką samą stalówką, za ok 5 zł, ale już bym go nie poleciła-bardzo mokre, a tego nie lubię. Nie wiem czy to szczęście, czy różnica w cenie zaważyła na jakości. W każdym razie polecam to za 17,5zł...o ile o taką półkę cenową ci chodziło gdy pisałeś 'tanie' i o taką klasę pióra gdy pisałeś  'dobre':)))) Mam nadzieję,że pomogłam choć trochę:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation