Skocz do zawartości

PIÓROWE LOVE - Pilot MR ze stalówką Plumix M


ksm

Polecane posty

Dzięki,

 

W wieku lat 35 stwierdziłem, że już nigdy nie będę musiał szybko pisać odręcznie (jestem programistą, piszę bezwzrokowo na klawiaturze >60wpm), więc mogę nauczyć się jakiegoś ładniejszego pisma. Powyższe pismo to rezultat półtora miesiąca codziennej pracy z wykładami Lloyda Reynoldsa (na youtube) i książką Rosemary Sassoon "Teach Yourself: Better Handwriting", trochę inspiracji zaczerpnąłem z Freda Eagera "My Italic Way to Beautiful Handwriting". Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze wyrównać wysokość minuskuły i kąt pochylenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - bardzo dobra recenzja, zarówno w treści, jak i w formie.

 

A po drugie...

 

Dzięki,

 

W wieku lat 35 stwierdziłem, że już nigdy nie będę musiał szybko pisać odręcznie (jestem programistą, piszę bezwzrokowo na klawiaturze >60wpm), więc mogę nauczyć się jakiegoś ładniejszego pisma. Powyższe pismo to rezultat półtora miesiąca codziennej pracy z wykładami Lloyda Reynoldsa (na youtube) i książką Rosemary Sassoon "Teach Yourself: Better Handwriting", trochę inspiracji zaczerpnąłem z Freda Eagera "My Italic Way to Beautiful Handwriting". Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze wyrównać wysokość minuskuły i kąt pochylenia.

 

Nabyłem książkę p. Sassoon i w weekend zaczynam misję poprawy swojego pisma odręcznego. Wiek i sytuacja zawodowa praktycznie ta sama ;) Po ile godzin dziennie ćwiczyłeś? Efekty wyglądają bardzo zachęcająco, zwłaszcza, jeśli wziąć pod uwagę, czas - 1,5 miesiąca.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, zastosowałem pewien skrót myślowy.

 

Do książki Sassoon podchodziłem wcześniej 2 razy, w 2007 i około 2009 roku, ale za każdym razem traciłem zapał po jakichś 2 tygodniach. Teraz postanowiłem sobie wziąć się za pismo. Obecne starania zacząłem 15 sierpnia.

 

Moje przemyślenia:

1. Ćwiczę codziennie.