Skocz do zawartości

Z najlepszych najlepsi


Polecane posty

Na forum zarejestrowałem się w czerwcu 2012 roku. Miałem wtedy może ze trzy pióra a historycznie wypróbowałem kilka inych. Do dzisiaj przez moje ręce przewinęło się ponad sto piór różnej maści i kilkaset atramentów. Potraktujcie to jako ostrzeżenie, jeśli jesteście tu nowi. Przybijcie piątkę, jeśli macie tak samo.

 

W tej chwili usczupliłem mocno kolekcję i mam może ze trzydzieści piór. Naszło mnie na małe podsumowanie. Przez moje dłonie przewinęły się rózne pióra - i drogie i tanie jak barszcz. Którymi piórami piszę najczęściej? Które najbardziej mi się podobają? Które leżą w piórniku i się kurzą?

 

W podsumowaniu uwzględniłem wyłacznie pióra, których używam dłużej niż dziewięć miesięcy.

 

Oto moi faworyci. Byc może zostaną niebawem zdetronizowani, mam kilka nowych zabawek. A może nie? Czas pokaże.

 

W pracy 

 

Pracuję w branży, w której teoretycznie powinienem przejmować się etykietą biznesową, jednak konsekwentnie ją odrzucam. Nie mam krawata, garniturów nie lubię, zakładam wyłącznie, kiedy muszę. Od pióra oczekuję, żeby było pojemne i miało "maślaną" stalówkę. Wychodzi mi na to, że w pracy najczęściej używam dwóch piór.

 

Lamy 2000

 

tSKAJv.jpg

 

rqwvji.jpg

 

zsPB9D.jpg

 

 

Visconti Van Gogh Sunflowers

 

sC0lsG.jpg

 

xbqt7B.jpg

 

glG5T2.jpg

 

W domu 

 

W domu najczęściej używam tych samych piór, co wyżej. Dodałbym do nich jeszcze

 

TWSBI 580 ze stubem 1,1.

 

ayyQDO.jpg

 

dYoUIh.jpg

 

Do testowania atramentów

 

Kaweco Sport Classic, stalówka B

 

PNCqfS.jpg

 

KIkAzS.jpg

 

 

W teren

 

Pióra, które biorą muszą spełniać jeden z dwóch warunków - być trwałe i praktyczne. Dlatego przewaznei w plener biorę ze sobą:

 

Lamy 2000

 

tSKAJv.jpg

 

rqwvji.jpg

 

zsPB9D.jpg

 

Lamy Al-Star

 

2xTPTW.jpg

 

MZ6eKh.jpg

 

Pióro, które cenię za stosunek cena / jakość

 

Kaigelu 316

 

701f.jpg

 

eUJEOp.jpg