Skocz do zawartości

moja sztÓka


nati3d

Polecane posty

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

Latarnie mają chyba zepsutą perspektywę, a i proporcje się nie do końca zgadzają. No, chyba, że są aż tak zniszczone przez czas ;)

Smokowi ogon na pewno tak się nienaturalnie zgiął chowając za skałę?

A krople po liściach tulipanów spływają chyba wbrew grawitacji. Rozumiem, że liście układają się w tzw. rynienki, ale nie do końca oddałaś to na obrazku.

Wybacz, za szczerość, ale tak po mnie jechano w szkole kiedyś i wiem, że się to przydaje w życiu...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czy przypadkiem nie studiujesz na ASP? :)

studiuję Architekturę i Urbanistykę na politechnice ;)

Wybacz, za szczerość, ale tak po mnie jechano w szkole kiedyś i wiem, że się to przydaje w życiu...

nie ma co przepraszać za szczerość, cieszę się, że wypowiada się ktoś kto ma w takich sprawach obeznanie, bo ja niestety nie miałam okazji uczęszczać do żadnej szkoły rysunku. Każda uwaga na wagę złota. Pierwsze 3 prace są z 2010 r. na formatach a4, audi jest najbardziej aktualne (50x70cm) :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzik, mnie rysunku uczyli w ten sposób: przez pół roku rysowałem kreski nie odrywając ręki od kartki/stołu ukośne, pionowe, poziome, kratka pionowa, kratka skośna itd. Do obrzydzenia, ale tak się wyrabia rękę.

Później przez pół roku perspektywa na bryłach prostych, następnie na złożonych i z ubytkami, korytarze w szkole, ulica, miasto...

Obecnie nie rysuję, ale ciągnie mnie, oj...

Edytowano przez Akszugor
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba po raz pierwszy absolutnie nie zgodzę się z Tobą, Aleksandro. Po prostu nie masz racji.

:)

Popieram w 100%, a byłam i oglądałam więc wiem co mówię ;)

dziękuję za pochwały - mobilizują niesamowicie do pracy!