Skocz do zawartości

Nowy system napełniania piór?


MarcinEck

Polecane posty

Taki oto nowy system napełniania pojawił się w piórach Venvstas.
Nie jestem inżynierem i nie mam wyobraźni technicznej, ale sam system wydaje się ciekawy, inna rzecz jak się będzie sprawdzać w praktyce. Estetyka piór niespecjalnie do mnie przemawia, ale z racji podeszłego wieku mam prawo nie przepadać za nowoczesnym designem... :P
447fed64e3fde9e2med.jpg

7e646ec8849b4e04med.jpg

a117d77811ce4e4fmed.jpg

c6a5ae9ed33c458cmed.jpg
Moje odchylenie zawodowe skłania mnie do napisania, że francuszczyzna używana przez P. Rossiego jest strasznie karkołomna i jakoś nie przystaje do profesora architektury osiadłego na stałe w Paryżu ; błędy jakie robi dziwnie mi nie pasują do osoby z wyższym wykształceniem władającym jako ojczystym językiem romańskim stosunkowo bliskim francuskiemu (ale nie jest to jednak całkiem wykluczone, bo różne przypadki się zdarzają.). W swoim poście na francuskim forum Pan R. pisze sporo o Rumunii powołując się na artykuł pt. "Louis Vuitton "Made in Transylvanie" twierdzący jakoby 90% luksusowych butów i torebek było produkowanych w Rumunii... jednocześnie podkreślając, że jego pióra są "Made in Montmartre"...
Czyżby to taki Włoch jak polski "Gino Rossi"?
No nic, dosyć spiskowych teorii, ciekawe co fachowcy powiedzą o tym systemie...  
Informacje i zdjęcia pochodzą z francuskiego Forum nt. piór : http://stylo-plume.org/viewtopic.php?f=4&t=14445
a ja nie ma żadnych korzyści i prowizji od Professore R. (może szkoda...  :cry:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor