Mało jest przypadków słabych stalówek tej firmy.
Albo wszystko schodzi na psy
albo masz okropnego pecha. (tak na pocieszenie )
Kolor piękny, mogłem sprawić sobie takiego zamiast smętnego czarnego Pro Gear'a.
Chodziło mi o to, że w stanach Ford to bardzo powszechna marka, taka jaką był kiedyś Parker (teraz też jest ogólnie rozpoznawalny, ale z jakością już trochę gorzej).
Pilot to Suzuki.
Największy bałagan jest z firmami amerykańskimi.
Parker to Ford.
Cross.... według mnie Chrysler.
Pozostaje Waterman, i dużo małych pobocznych firm.
Poczucie potęgi i wygranej, to samo które czuje właściciel BMW X6 lub Audi Q7 kiedy przejeżdżasz koło niego Matizem, VW Up! bądź inny małym miejskim samochodem.
opiotr - chodziło mi o to, że do intensywnego codziennego użytku (szybkich notatek, długich sesji w pisaniu) zazwyczaj wybiera się pióra ze stalówką,, normalną''. Ale każdy ma swoją opinię.
Pilot Falcon niezbyt nadaje się do intensywnego użytku przez swoją miekką stalówkę. Ja preferowałbym coś twardszego. Ale wysłuchaj wszystkich opinii. Proponuje coś od Sailora. Pro gear lub 1911. Na przesyłkę z Japonii trochę poczekasz, ale coś zaoszczędzisz.
Przepraszam za rekordowo długą dramatyczną pałzę.
Pióro zamówiłem u Engeiki. Po tygodniu czekania na wiadomość o wysyłce napisałem do nich. Bardzo relaksująco odpowiedzieli mi że pióra nie było na magazynie ale już je zamówili od Sailora.
Czekam i pewnie dzisiaj jeszcze raz do nich napisze.